Tema Inkallning

TEMA INKALLNING - Fullbokad!

Inkallning handlar inte bara om att hunden ska komma när du ropar, det handlar också om förmågan och förståelsen hos din hund, att till exempel bryta leken med en annan hund eller släppa uppmärksamheten på något väldigt intressant. Den ska vara så motiverad att den kommer till dig i stället. Vi arbetar med att öka hundens vilja, lust och förmåga att lyda på din inkallning. Den ska komma när du ropar på den. Vi varvar kort teori med praktisk träning.

På den här temakursen får du chans att vara riktigt kreativ och positiv tillsammans med din hund

Kursledare: Magdalena Johansson
Max antal: 6 st
Datum: 4 juli
Tid: 10:00-12:00
Omfattning: 1 tillfälle/kurs
Kursavgift betalas på plats kontant eller swish:
200 kr/kurs för medlemmar, 250 kr för icke medlemmar

ANMÄLAN
Skickas till Karin Lindh k.b.lindh@hotmail.com

MAGDALENA PRESENTERAR SIG

Jag heter Magdalena  och bor i Gislaved. Jag har en riesenschnauzer. Min filosofi inom hundträning är att man som ett team ska ha roligt ihop! Att man visar och vägleder och belönar därefter.