Ordinarie medlemskap 590 kr
Du blir medlem i Svenska Brukshundklubben (SBK) och i Gislaved-Västbo Brukshundklubb (GVBK).
Medlemskapet består av en förbundsavgift (400 kr) och en lokalklubbsavgift (190 kr).

Familjemedlem 250 kr
Förutsättningen är att någon i samma hushåll (samma adress), redan är ordinarie medlem och att ditt medlemskap avser samma klubb.
Du blir medlem i SBK och i GVBK.

Ordinarie medlemskap delbetalande 190 kr
Delbetalande betalar endast lokalklubbsavgift och blir medlem i GVBK
Detta medlemskap kräver att du är helbetalande i annan SBK-klubb
Du kan vara ordinarie medlem i flera klubbar.
Då betalar du bara en förbundsavgift i den klubb som du är helbetalande i, men lokalklubbsavgift till varje klubb som du avser att bli medlem i.

Ungdomsmedlem 320 kr
Ungdomsmedlem är 6-25 år. Gå med i Sveriges Hundungdom (SHU) och välj SBK som specialklubb. Samma år som du fyller 26 år går ditt medlemskap automatiskt över till SBK.

Observera att du i flera sammanhang får rabatt genom ditt medlemskap i SBK. Värt att kolla upp!

GVBK har så kallat rullande medlemskap, vilket betyder att du är medlem ett år från och med betalningsdagen.

Svenska Brukshundklubbens medlemsvillkor