Fortsättningkurs valp/unghund

PÅGÅENDE

Den här kursen Fortsättningskurs (valp, unghund) riktar sig till dem som gått valpkurs och vill vidareutveckla träningen eller till Er som själv tränat Er valp men behöver lite stöd och idéer för att vidare utveckling.

Ålder: valp/unghund.

Fortsättningskurs (valp, unghund) innehåller övningar för ökad kontakt och kommunikation mellan hund och hundägare.
Vi tränar på övningar som kan vara bra att kunna använda i vårt vardagliga liv tillsammans med våra hundar som tex. sitt, ligg, sitt kvar, hundmöten etc. Vi kommer visa och träna olika nosövningar. Vi har ett pass med miljöträning.

Ni kommer få tips på övningar som Ni kan träna hemma. Ni kommer också få chans att påverka kursen med egna önskningar.

Medtag gott godis till hunden, leksak samt halsband och koppel. (ej flexi eller sele). Medlemskap tillkommer om Ni ej är medlem.

Datum: 18 och 25 okt, 1, 8, 15 och 22 nov
Tid: 17,30 – 19,00
Kursavgift: 1100 kr (+medlemskap i klubben)

Frågor till Marianne Ström 073-386 99 96