Välkommen!

Välkommen till Gislaved-Västbo Brukshundklubb. På klubbens hemsida hittar du det mesta om klubben, kurser, tävlingar och andra aktiviteter. De olika menyvalen hjälper dig att hitta det du söker och på ingångssidan berättar vi om vad som händer på klubben.

Du är hjärtligt välkommen att bli medlem i klubben. Som medlem är du alltid välkommen att träna på klubbens olika planer. Läs mer om medlemskap här: Medlemskap

Du får väldigt gärna skicka in bidrag till hemsidan i form av text och bild och på så sätt bidra till att hålla sidan uppdaterad. Skicka till malin@bennet.nu eller gislavedvastbobk@telia.com. Om du har frågor eller synpunkter eller om det är något särskilt som du saknar får du gärna höra av dig. Varmt välkommen att surfa runt! /Styrelsen

Aktuell information

Kurs Allmänlydnad med start 4 mars. Klicka på länken för mer information.

Valpkurs med start 25 mars. Klicka på länken för mer information.

Årsmöte lördag 24/2 kallelse årmöte 2024

Vi finns på facebook

Missa ingen information - gilla Gislaved-Västbo brukshundklubb på facebook!

Vill du hjälpa till med kurser?

GVBK lider brist på instruktörer precis som många andra lokalklubbar.
Men vi jobbar vidare med att hitta intresserade instruktörer.

Vi söker dig som är SBK-instruktör eller instruktör utbildade i annan lämplig regi.
Du får gärna vara avtalsinstruktör eller i annan form bedriva privat verksamhet.

Du är välkommen att höra av dig om du är eller känner någon som är intresserad av att hålla kurs hos oss.